OBIEKTY ZREALIZOWANE
OBIEKTY REALIZOWANE
ODNOWY I MODERNIZACJE
PROJEKTY OFERTOWE I KONKURSOWE
PROJEKTY TECHNOLOGICZNE
ODNOWY I MODERNIZACJE

Stary Most Warszawski

Lokalizacja: Wrocław
Przeszkoda: rzeka Odra
Rozpiętości przęseł: 29,24 + 32,96 + 35,50 + 36,90 + 36,80 + 54,90 m

Pięć przęseł o ustroju nośnym w formie żelbetowych łuków, przęsło zlokalizowane nad kanałem żeglownym ma postać belki wzmocnionej łukiem. Remont obejmuje renowację komory środkowej nadłucza, modernizację systemu odwodnienia obiektu, wzmocnienie przęsła łukowego, oraz kompleksową odnowę obiektu.

Realizacja remontu: aktualnie wykonywany




Most przez rzekę Bystrzycę w Świdnicy
Lokalizacja: Świdnica, w ciągu ul. Wrocławskiej
Przeszkoda: rzeka Bystrzyca
Rozpiętości przęseł: 38,00 m

Most drogowy z początku XX wieku. Konstrukcja przęsła to dwa dźwigary kratownicowe z pasem górnym o parabolicznym kształcie, skratowanie typu N. Pomost to stalowy ruszt z wypełnieniem blachami nieckowymi. Przyczółki kamienne. Remont obejmuje kompleksową odnowę konstrukcji nośnej, przyczółków, łożysk oraz wymianę wyposażenia obiektu.

Realizacja remontu: aktualnie wykonywany



Estakada w ciągu obwodnicy Kłodzka

Lokalizacja: w ciągu obwodnicy Kłodzka, droga nr 8
Przeszkoda: dolina rzeki Nysy Kłodzkiej
Rozpiętości przęseł:

Kompleksowa odnowa pomostu, ustroju nośnego z belek prefabrykowanych i belek stalowych oraz podpór słupowych i oczepów. Wymiana dylatacji oraz elementów systemu odwodnienia.

Realizacja remontu: 1999 – 2000 r.




Most w Ścinawie
Lokalizacja: Ścinawa
Przeszkoda: rzeka Odra
Rozpiętości przęseł: 5×30,00 + 55,00 + 89,40 + 55,00 m

Kompleksowa rehabilitacja zabytkowego nitowanego mostu kratownicowego z 1903 r. Układ gerberowski dźwigarów głównych. Charakterystyczne ukształtowanie z początku wieku. Zakres remontu uwzględniał wzmocnienie i odnowienie konstrukcji przęseł, odnowienie filarów ceglano-kamiennych z wymianą łożysk i odnowione ceglanych strażnic na dojazdach.

Realizacja remontu: 1997 – 1998 r.



Most przez Kwisę w Lubaniu Śląskim

Lokalizacja: Lubań Śląski
Przeszkoda: rzeka Kwisa
Rozpiętości przęseł:

Konstrukcja stalowa nitowana, dwublachownicowa z pomostem w formie rusztu z poprzecznic i podłużnic. Żelbetowa płyta pomostu nie współpracuje z dźwigarami głównymi. Kompleksowa odnowa z zastosowaniem dodatkowego dźwigara wzmacniającego (spawanego).

Realizacja remontu: 1998 r.




Most Zamkowy
Lokalizacja: Racibórz
Przeszkoda: rzeka Odra
Rozpiętości przęseł: 22,00 + 35,40 + 22,00 m

Most trójprzęsłowy, o ustroju nośnym w formie żelbetowych łuków dwuprzegubowych. Modernizacja obejmowała zwiększenie szerokości użytkowej mostu z 13,7 do 18,0 m, wzmocnienie niektórych podpór oraz kompleksową odnowę obiektu.

Realizacja remontu: 1995 – 1998 r.




Ponadto opracowano projekty odnowy i rehabilitacji:
  • remont 13 obiektów autostradowych w ramach modernizacji autostrady A4 odcinka Wrocław – Legnica;
  • remont kładki w ciągu ul. Okrężnej nad rzeką Bystrzycą w Świdnicy;
  • opracowanie koncepcji remontu estakad drogowych w ciągu ul. Warskiego we Wrocławiu;
  • remont wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Wysockiego w Wałbrzychu;
  • modernizacja wiaduktu drogowego w ciągu ul. L. Beethovena nad torami PKP w Wałbrzychu;
  • remont generalny wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. J. Popiełuszki w Warszawie;
  • remont wiaduktu na węźle autostradowym A1 w Bełchatowie;
  • remont estakady w ciągu ul. Traugutta w Czechowicach Dziedzicach;
  • modernizacja mostu drogowego w ciągu ul. Różyckiego przez rzekę Bóbr w Jeleniej Górze;
  • odnowa estakady w ciągu obwodnicy drogowej Kłodzka;
  • remont mostu drogowego nad rzeką Odrą w Lubiążu;
  • modernizacja mostu w ciągu drogi dojazdowej do Kopalni Węgla Brunatnego Turów w Bogatyni;
  • remont mostu w ciągu ul. Esperantystów nad rzeką Bystrzycą w Świdnicy;
  • remont mostu drogowego przez rzekę Kaczawę w Złotoryi z 1805 r.





INFORMACJE O FIRMIEPROFIL DZIAŁALNOŚCIREALIZACJEGALERIA REALIZACJIKONTAKT